צרו קשר

עיר קטנה. מושלמת למשפחות.

כל הפעילויות שתוכלו למצוא בשטחים הפתוחים של אור ים

/ אור ים

הירוק באור ים ירוק יותר

כל האזורים והפעילויות שתוכלו למצוא בשטחים הפתוחים של אור ים.

המילה שכונה לא מתארת רק מספר בניינים שנבנו יחד באותו אזור, אלא היא נושאת בתוכה ערכים של שותפות וקהילה, והפעילות הציבורית והקהילתית הן אלו שהופכות כמה בנינים בכמה רחובות לשכונה אמיתית.
הייחודיות של שכונת אור ים היא בתשתית הקהילתית העירונית המפותחת. 40% משטחי השכונה מיועדים לשטחי ציבור, אשר יציעו לתושבי השכונה מגוון רחב של פעילויות אותן ניתן לבצע ביחד ולחוד.

שטחים ירוקים

לאורך כל השכונה השכונה יוקם פארק לינארי, במרכזו שני אגמים אקולוגיים. מערכת שבילים להולכי רגל ואופניים שתצא מהפארק, תחבר בין האזורים הירוקים לבין גני הילדים ובתי הספר.
החברה לפיתוח קיסריה, האמונה על פיתוח התשתיות בשכונת אור ים, תקים בשטחיה הפתוחים של השכונה גינות קהילתיות, פינות ישיבה מקוריות, גני שעשועים שמטרתם לפתח את החשיבה והיצירה של הילדים, גינת כלבים, מגרשי ספורט הכוללים מתקני אקסטרים כמו קירות טיפוס וטניס, אזורי בילוי ומשחק איכותיים, מתקני שעשועים מרחפים, אזורים אקולוגיים ואזורי לימוד בדגש על שימור הנוף והחולות.

בחלקה המזרחי של השכונה יוקם פארק שמורת הים, בו תוכלו ליהנות מיער עצי מאכל, אזורי פיקניק ובילוי משפחתי ומתקני משחק מרחפים.

 

שטחי מסחר ובילוי

בשכונה צפויים לקום מספר מרכזים מסחריים בהיקף של כ-50,000 מ"ר בהם תמהיל רחב של שירותים מסחריים ואזרחיים אשר ישרתו את תושבי השכונה כגון קריית ספורט, אתרי בילוי ופנאי, גינות קהילתיות ומגרש אתגרי לאופניים.
באור ים יוקמו 4 קריות חינוך עצמאיות וחדשות (יסודי ועל יסודי וגני ילדים בכל הגילאים) אליהן ניתן יהיה  להגיע באמצעות מערכת שבילים.
בסמוך לשכונה יוקם קאנטרי קלאב חדש ומודרני, שישרת את תושבי השכונה.

הקירבה לקיסריה ולחוף הים

מלבד השטחים הירוקים של השכונה, תוכלו ליהנות מהמרחבים הפתוחים המקיפים אותה. בשל מיקומה של אור ים מספר דקות מקיסריה, תוכלו לצעוד מאור ים ישירות אל חופי הים של קיסריה ושדות ים (חוף הזהב וחוף האקוודוקט)  ואל הנמל העתיק באמצעות מערכת שביל הליכה ואופניים.
במרחק הליכה מהבית תוכלו ליהנות מהחוף העירוני הסמוך לשכונה, המציע מגרשי כדורעף חופים ואזורי בילוי ומשחק יחודיים.