צרו קשר

עיר קטנה. מושלמת למשפחות.

הכל מתחיל בתכנון

/ אור ים

הכל מתחיל בתכנון
הדברים הקטנים שחשבנו עליהם כשתכננו את אור ים.

"אם רק היה לי פארק קרוב לבית", "אם רק הייתי יכולה להגיע לחוף הים עם אופניים", "אם רק היה לי סופרמרקט במרחק הליכה", "אם רק הילדים לא היו צריכים לחצות כביש בדרך לגן".

אם מצאתם את עצמכם מיילים לאחד מהדברים האלו, אתם לא צריכים להרגיש לא בנוח, כך מרגישים רוב תושבי ישראל, שנאלצים לבחור בין הנוחות של עיר גדולה לבטחון ואיכות החיים של שכונה קטנה.
אך זה לא המצב עבור תושביה העתידיים של אור ים – שכונה שהיא עיר קטנה, שנבנתה מראש עם חשיבה תכנונית על כל הדברים הקטנים והגדולים.

 

המיקום

בחירת המיקום תוכננה בקפידה, ולקחה בחשבון את הקרבה לפארקי העתיקות של קיסריה וחוף הים מצד אחד, ואל עורקי התחבורה הראשיים כביש 4 (תל אביב-חיפה) וכביש 2 (כביש החוף) מצד שני.

מערכת החינוך

העובדה שאתם גרים בשכונה חדשה, לא אומרת שילדיכם צריכים לנסוע רחוק בשביל הגן או בית הספר. בתכנון מבני הציבור באור ים חשבנו על הילדים והמשפחות, ולכן תכננו עבור תושבי השכונה מערכת חינוך עצמאית הכוללת 4 קריות חינוך עצמאיות וחדשות (יסודי ועל יסודי וגני ילדים בכל הגילאים).

 

בטיחות הילדים

כדי לשמור על בטחון ילדיכם, תכננו גם את הדרכים אל ובחזרה מהגנים ובתי הספר, ויצרנו מערכת שבילים מתוכננת בקפידה, כך שהמרחק המקסימלי לבתי הספר היסודיים יעמוד על 350 מטר בלבד.
השכונה כולה תוכננה מתוך מחשבה השמה לדגש את צרכיהם של הילדים, הולכי הרגל ורוכבי האופניים, ולכן השטחים הירוקים מנותקים לגמרי מכבישים ויוצרים מתחם ירוק ובטוח לילדים.

פנאי ובילוי

ומה עושים שצריכים לעשות סידורים? או לבלות קרוב לבית? גם על כך חשבנו כשתכננו מספר מרכזים מסחריים בהיקף של כ-50,000 מ"ר אשר יחוברו גם הם למערכת שבילי ההליכה והאופניים ובהם תמהיל רחב של שירותים מסחריים ואזרחיים אשר ישרתו את תושבי השכונה.