צרו קשר

עיר קטנה. מושלמת למשפחות.

מה הופך את אור ים לעיר מושלמת למשפחות?

/ אור ים

עיר קטנה. מושלמת למשפחות

מה הופך את אור ים לעיר מושלמת למשפחות?

ההחלטה היכן תגדלו את ילדיכם היא אחת ההחלטות המשפחתיות החשובות ביותר. כשאתם באים לרכוש דירה חדשה, עליכם לבחון לא רק את הדירה עצמה, אלא גם את השכונה ואת הדרך בה היא מתאימה את עצמה למשפחה שלכם.

שכונת אור ים, המוקמת בימים אלה בין קיסריה לאור עקיבא, היא ממש כמו עיר קטנה. מושלמת למשפחות. המיקום, התכנון הסביבתי והאזורים הציבוריים, תוכננו כולם בקפידה על מנת ליצור את המקום המושלם גם למשפחה שלכם.

בטוחה לילדים

אחד הדברים החשובים בשכונה המיועדת למשפחות היא סביבה בטוחה, המאפשרת לילדים להתנהל בבטחה ברחבי השכונה ותעניק להורים בטחון ושקט נפשי. שכונת אור ים תוכננה מתוך מחשבה השמה דגש על צרכיהם של הילדים, הולכי הרגל ורוכבי האופניים.

השטחים הירוקים של השכונה מנותקים לגמרי מכבישים ובכך מהווים מתחם ירוק ובטוח לילדים. מערכת השבילים המתוכננת לאורך כל השכונה מחברת בין גני ילדים ובתי הספר לבין האזורים הירוקים הסמוכים לבתים, מבטיחה שהמרחק המקסימלי לבתי הספר היסודיים יעמוד על 350 מטר בלבד, ומייצרת סביבה בטוחה לילדים ולהורים.

 

נוחה להורים

הנגישות של שכונת אור ים לאזורי התעסוקה והמסחר ולערים הגדולות מבטיחה לכם ההורים נוחות מקסימלית.

אור ים, המצויה במרחק של 40 דקות מתל אביב ו-30 דקות מחיפה, מקושרת היטב לכביש 4 (תל אביב-חיפה) ולכביש 2 (כביש החוף) וכן לתחנת הרכבת.  במרחק חמש דקות נסיעה מהשכונה נמצא פארק העסקים קיסריה, בו מרוכזות כ-100 חברות היי-טק.

מושלמת למשפחה

בשכונה צפויים לקום מספר מרכזים מסחריים בהיקף של כ-50,000 מ"ר אשר יחוברו גם הם למערכת שבילי ההליכה והאופניים ובהם תמהיל רחב של שירותים מסחריים  ואזרחיים אשר ישרתו את תושבי השכונה.

4 קריות חינוך עצמאיות וחדשות (יסודי ועל יסודי וגני ילדים בכל הגילאים), שיוקמו בשכונה יעניקו לילדיכם את החינוך הטוב ביותר קרוב לבית.