צרו קשר

עיר קטנה. מושלמת למשפחות.

שכונה שהיא עיר קטנה

/ אור ים

שכונה שהיא עיר קטנה
כל שטחי הציבור שהופכים את אור ים לעיר קטנה.

תכנון שכונות המגורים החדשות הנבנות בערים וותיקות, שם דגש על תכנון פנימי של השכונה, ועל הקשר שלה עם העיר בה היא נמצאת. אך רוב השכונות החדשות הממוקמות בערים הוותיקות מציעות לתושביהן שירותים ציבוריים מינימליים, זאת מכיוון שרוב השירותים הציבוריים מרוכזים במרכז העיר או באזורי מסחר ותעשייה ייעודיים, ופחות בשכונות המגורים.
שכונת  אור ים המתוכננת כמו עיר קטנה, מציעה סטנדרט חדש בכל הקשור לשטחי הציבור בשכונת מגורים. מתכנני אור ים, שהקצו 60% משטחי השכונה עבור שטחים ציבורים, דרכים ושטחים ירוקים, שמו דגש על תכנון כל שטחי הציבור הדרושים כדי להעניק לתושבים את כל השירותים, ממש כמו עיר קטנה.

 

שטחים ירוקים

ריאות ירוקות הן אחד המאפיינים החשובים ביותר עבור תושבי הערים, שמעוניינים ליהנות ממגורים בעיר הגדולה מבלי לסבול מתחושת הצפיפות והמחנק.  שכונת אור ים מתאפיינת בריבוי שטחים ציבוריים איכותיים בהיקף של כ–40% משטח השכונה.
במרכז שכונת אור ים, לכל אורך השכונה, עובר פארק לינארי, ממנו יוצאת מערכת שבילים לאורך כל השכונה המחברת בין גני ילדים ובתי הספר.
ברחבי השכונה כולה פזורות גינות קהילתיות, פינות ישיבה מקוריות, גני שעשועים, גינת כלבים, וכן אזורים אקולוגיים ואזורי לימוד בדגש על שימור הנוף והחולות.
בגינות הספורט ברחבי השכונה תוכלו למצוא מגרשי ספורט הכוללים מתקני אקסטרים כמו קירות טיפוס וטניס, אזורי בילוי ומשחק איכותיים, מתקני שעשועים מרחפים.

מערכת חינוך עצמאית

מערכת החינוך היא לב ליבה של כל עיר, והיא אחד השיקולים העיקריים של משפחות בבחירת מקום המגורים. בשכונת אור ים יפעלו 4 קריות חינוך עצמאיות וחדשות, הכוללות גני ילדים לכל הגילאים, חינוך יסודי ועל יסודי. לקריות החינוך  ולגני ילדים  ניתן יהיה  להגיע באמצעות מערכת שבילים אשר תיבנה בתכנון והקפדה כך שהמרחק המקסימלי לבתי הספר היסודיים יעמוד על 350 מטר בלבד.

שטחי מסחר ובילוי

בשכונת אור ים צפויים לקום מספר מרכזים מסחריים בהיקף של כ-50,000 מ"ר המציעים תמהיל רחב של שירותים מסחריים ואזרחיים אשר ישרתו את תושבי השכונה.
הגדרתה של שכונת אור ים כעיר קטנה מנחה אותנו במשך כל תהליכי תכנון השכונה, ומבטיחה לתושבים ליהנות מכל היתרונות של המגורים בעיר, בשכונה קטנה וירוקה.